سئو وردپرس

آموزش های سئو و سئو وردپرس

سئو وردپرس

آموزش های سئو و سئو وردپرس

آموزش های سئو و سئو وردپرس را در این بلاگ مورد بررسی قرار خواهیم داد

طبقه بندی موضوعی

نحوه استفاده از WordPress به عنوان CMS واقعا سفارشی

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ق.ظ

نحوه استفاده از WordPress به عنوان CMS واقعا سفارشی

 

نوشتن

این سایت شامل پیوندهای وابسته ای برای محصولات و خدماتی است که من شخصاً از آنها استفاده و توصیه می کنم. ثبت نام یا خریدهای انجام شده از طریق این پیوندها ممکن است باعث شود کمیسیون کوچک برای من ایجاد شود ، بدون هزینه اضافی برای شما. من به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. هر خریدی که از طریق این پیوندها انجام دهید بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. قبلا از حمایت شما متشکریم!


وردپرس بسیار متنوع است ، از آنجایی که اگرچه در درجه اول به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی شناخته می شود ، می توان از آن برای اجرای یک وب سایت غیر بلاگ نیز استفاده کرد. هرچه بیشتر از آن استفاده کنم - به خصوص برای پروژه های خودم که در آن سلطنت کاملاً خلاق دارم - دائماً از این که توانایی آن چقدر است شگفت زده می شوم.

من مورد علاقه های مختلف وردپرس قرار گرفته بودم و می دانستم که زمان آن رسیده است که وب سایت شغلی خودم را برای استفاده از این سیستم عامل ارتقا دهم . طراحان / توسعه دهندگان وب معمولاً بسیار مهم در مورد کار خود هستند و من در مورد نحوه عملکرد سایت خودم بسیار مشخص بودم.

سرانجام با تبدیل سایت خودم از HTML استاتیک به وردپرس ، تست های کامل و آزمایشی را به WordPress داده ام.

این همان چیزی است که آنها "WordPress را به عنوان CMS" می نامند

این منطقه اداری WordPress است که آنرا به سیستم مدیریت محتوا یا مدیریت محتوا تبدیل می کند. ناحیه سرور وردپرس یک ویرایشگر WYSIWYG (آنچه می بینید چه می شود دریافت کرد) فراهم می کند - شبیه به نسخه کوچک مایکروسافت ورد.

این اجازه می دهد تا تقریباً هر کسی بتواند مطالب خود را - همه از طریق مرورگر وب خود - و بدون اطلاع از HTML اضافه و ویرایش کند.

البته ، برای کاربران پیشرفته تر ، گزینه "نمایش کد" وجود دارد که می توانید کد HTML را در صفحه ، پست یا مقاله ویرایش کنید ، اما برای ایجاد محتوای ساده ضروری نیست.

تنظیمات اولیه - پیوندها و نظرات

ساختار پیوند ثابت سفارشی WordPress

فرایند نصب WordPress یک فرایند نسبتاً ساده است ، با فرض اینکه شما میزبانی وب مناسب داشته باشید (که باید بتواند از زبان برنامه نویسی PHP پشتیبانی کند و پایگاه داده های MySQL را اجرا کند).

پس از نصب ، چندین تنظیم برای بروزرسانی وجود دارد. برخی از موارد اساسی برای به روزرسانی ساختار Permalink و در مورد وب سایت در مقابل وبلاگ ، من می خواستم ویژگی های نظر را نیز حذف کنم.

پیوندهای پیوند دهنده - که به عنوان "URL خوب" نیز شناخته می شود - آدرس URL پست خود را از چیزی مانند "/index.php؟p=364" به "/ طراحی وب / وردپرس-as-cms /" تغییر دهید.

به طور معمول با یک وبلاگ ، پست ها با مجوزهای مبتنی بر تاریخ تنظیم می شوند. در مورد سایت اصلی ، با این حال ، من می خواستم با قالب سنتی تر "/ دسته / نام /" - که به شما کمک می کند تا توهم ایجاد شود که همه مناطق سایت صفحات هستند ، برخلاف ترکیبی از صفحات و نوشته ها.

من همچنین نظرات و پیگیری ها (پیوندهای سایتهای دیگر به خود شما) را خاموش کردم. نظرات بخش اساسی یک وبلاگ است ، اما چیزی نیست که من در وب سایت اصلی می خواستم.

تنظیمات نظر از طریق ناحیه مدیر وردپرس به روز می شوند ، با این حال من این کار را با برداشتن حلقه نظر از پرونده های قالب خود نیز انجام دادم - اساساً فقط به این دلیل که من نمی خواهم به این نکته توجه کنم که "نظرات بسته هستند" در هر صفحه از سایت ، همچنین

چگونه به منبع پیوند ...
با استفاده از پیوند ثابت

با استفاده از یک صفحه مقدماتی استاتیک

صفحه مقدماتی استاتیک وردپرس

پس از اتمام تنظیمات اصلی سایت ، زمان شروع کار در صفحات محتوا بود. برای شروع ، من می خواستم سایت از یک صفحه استاتیک برای صفحه اصلی استفاده کند (نه قالب معمولی نمایش آخرین ارسال ها).

این یک تنظیم بسیار ساده در قسمت مدیریت وردپرس است که به شما امکان می دهد با استفاده از آخرین ارسال ها یا صفحه استاتیک به عنوان صفحه اول سایت مشخص کنید.

چگونه به منبع لینک ...
ایجاد یک صفحه مقدماتی استاتیک در وردپرس

الگوهای صفحه شخصی

الگوی صفحه وردپرس

با استفاده از گزینه Page Template (و با برخی از فایلهای PHP اضافی) ، می توانید قالب های جداگانه ای را برای استفاده در صفحات اختصاص دهید.

با ایجاد یک فایل home.php ، * صفحه اول از پیش تعریف شده سایت می تواند از الگوی صفحه ای متفاوت از بقیه سایت استفاده کند. در مورد من ، من می خواستم صفحه اصلی از یک سربرگ و پاورقی خاص استفاده کند ، اما از نوار کناری استفاده نکنید.

* توجه به این نکته مهم است که پرونده صفحه اصلی را باید عنوان کنید home.php - هر چیز دیگری ، حتی page_home.php همانطور که من سعی کردم از آن استفاده کنم ، کاملاً کار نخواهد کرد.

در صفحات داخلی ، من می خواستم در هر صفحه عنوان های منحصر به فردی داشته باشم - هر کدام تحت شعار "سلام! به متن iDesign Studios خوش آمدید »که در بالای هر صفحه بسته به نوع بازدید کننده قرار دارد.

همچنین در هدر و پاورقی سایت تفاوت وجود دارد ، بسته به اینکه در یک بخش اصلی سایت قرار داشته باشید - مثلاً صفحه Portfolio را بگیرید - در مقابل بخش About About شخصی (که شامل بیو و رزومه من و غیره است) نیز هست. )

چگونگی تهیه لینک ...
ایجاد الگوهای صفحه شخصی خود

الگوهای فردی برای دسته بندی ها و پست ها ، بیش از حد!

قالب های WordPress Post و Category

اگرچه هنگام ایجاد صفحات یک گزینه Page Template به راحتی در دسترس است - در هنگام ایجاد پیام ها گزینه مشابهی وجود ندارد. اعتراف میکنم که برای پیدا کردن راه حلی برای این مشکل ، مجبور شدم کمی حفر کردن در Google انجام دهم ، اما خوشحالم که می گویم که آن را پیدا کردم!

این مورد شامل کمی نوشتاری در PHP است (در لینک زیر خیلی خوب توضیح داده شده است) - اما اساساً با دانستن شناسه گروه خود می توانید پست های موجود در دسته های مختلف را برای استفاده از قالب های صفحه خاص مشخص کنید.

این بدان معنی است که من توانستم عنوان و نوار کناری را از صفحه Portfolio خود به همراه پست های Portfolio من نیز حفظ کنم. به عنوان مثال صفحه اصلی نمونه کارها را در مقابل یک پست نمونه کارها قرار دهید. با کلیک روی سایت ، واقعاً تصور نمی کنید اگر یک صفحه یا یک پست را مشاهده می کنید ، این همان چیزی بود که من برای آن امیدوار بودم.

چگونه به پیوند منبع ...
چگونه می توان الگوهای قالب وردپرس سفارشی را تنظیم کرد

ستون های فرعی پویا (Widgetized) متعدد

وردپرس چند برابر =

حتی مهمتر از داشتن سر و پاورقی های جداگانه ، من می خواستم ستون های فرعی جداگانه نیز داشته باشم.

به عنوان مثال ، در صفحه اصلی درباره شرکت ، می خواستم یکی از توصیفات مشتری خود را برجسته کنم ، و همچنین به اطلاعات اضافی در مورد خودم (زندگی نامه و غیره) پیوند دهم. در صفحه Testimonials ، من می خواستم یک کد PHP را درج کنم که به طور خودکار تمام پست های Testimonial را درج می کند تا بتوانید به راحتی از یک به بعدی حرکت کنید و غیره.

اگرچه من به آسانی می توانستم محتوای هر یک از ستون های فرعی را در PHP سخت کپی کرده باشم ، اما باید اعتراف کرد که استفاده از ابزارک ها آسان تر است. من تا زمانی که مرورگر وب داشته باشم می توانم بروزرسانی کنم (بدون نیاز به بارگیری و آپلود فایلهای PHP به روز شده و غیره)

در هر قالب صفحه ، من به پرونده های نوار کناری فردی پیوند می زنم. اما در جایی که کار واقعی انجام می شود ، (که این امکان را می دهد که تمام ستون های فرعی من برای تهیه و ویرایش ویجت در ناحیه مدیر WP) ایجاد برخی از به روزرسانی ها در فایل های function.php باشد.

چگونه می توان به لینک پیوند زد ... چگونه می توان ستونهای فرعی پویا چندگانه برای وردپرس ایجاد کرد

صفحات و ارسالهای بدون درز

افزونه WordPress - تغییر مسیر مجدد

سپس ادغام صفحات و پست های وردپرس آمده است. در اکثر وبلاگ ها کاملاً واضح است که کدام است. با این حال ، در این مورد ، من نمی خواهم مطالب را به عنوان پست یا صفحه خاص مشخص کنم - می خواستم همه اینها بسیار پنهان باشد.

با سازماندهی دقیق ساختارهای صفحه و دسته من (و همچنین کمک به افزونه تغییر مسیر ) هرگز تفاوت را نمی دانید.

به عنوان مثال ، اگر سعی کردید به آدرس www.idesignstudios.com/categ/portfolio/ بروید - به جای این که یک لیست زمانی از پست های Portfolio داشته باشید ، به آدرس www.idesignstudios.com/portfolio/ که همان صفحه ای است که من راه اندازی کرده ام هدایت می شوید. معرفی کلی نمونه کارها و همچنین سفارش خاص نمونه کارهای من و غیره

دو افزونه اضافی که برای این پروژه ضروری به نظر می رسد Exec-PHP و Deactivate Visual Editor هستند . هر دو افزونه با هم به من امکان افزودن کد PHP به صفحات و پست های خود را از درون قسمت مدیریت وردپرس اضافه کردند. شما می توانید این کار را در صفحه سؤالات متداول مشاهده کنید ، به عنوان مثال ، جایی که سؤالات به طور خودکار روی صفحه قرار می گیرند ، فقط با اضافه کردن برچسب های "get_post" همانطور که در لینک زیر نشان داده شده است.

چگونه منبع پیوند را بزنید ...
برچسب های قالب - دریافت پیام

همه اش را بگذار کنار هم

خوراک RSS وردپرس

بسیاری از عناصر انفرادی درگیر شده اند ، اما با هم ترکیب شده اند ، سایت جدید "WordPress as CMS" را به سطح جدیدی می برد.

با برخی از ویژگی های خودکار - مانند کد PHP که در بالا به آن اشاره شد تا بطور خودکار توصیف ها و سوالات متداول را لیست کنید - تنها کاری که باید انجام دهم این است که هر زمان که توصیه مشتری جدید را داشته باشم یک پست جدید اضافه کنم و به طور خودکار به اصلی اصلی Testimonial اضافه شود. صفحه و نوار کناری.

من هنوز از گزینه های Feed برای سایت استفاده نکرده ام ، اما با استفاده از پست هایی برای برخی از مطالب که بیشتر به روز می شوند (خصوصاً بخش Portfolio) ، این یک روش عالی برای به روزرسانی مشتری و چشم انداز در مورد اخبار شرکت و به روز رسانی

این یک پروژه واقعا عالی بود که من کمی از آن یاد گرفتم. هیچ چیز دقیقاً مانند اینکه قادر به صرف وقت در کار بر روی پروژه های خود نیستید ، جایی که می توانید تکنیک های جدیدی را که بعدا می توانید برای پروژه های مشتری استفاده کنید نیز یاد بگیرید.

این نمایش دیگری است که دقیقاً به همین دلیل طراحی و توسعه وب را خیلی دوست دارم! این یک تجربه یادگیری بی پایان است ، و هر بار که شده بهتر می شود!

از کارشناسان - لیست منابع کامل

وردپرس Codex

برای توسعه دهندگان خارج از کشور ، در اینجا برخی از منابعی که من در هنگام توسعه مجدد سایت من با وردپرس ، بسیار ارزشمند هستند ، آورده شده است.

این بچه ها تکنیکها را بهتر از من توضیح می دهند - و آنها به من بسیار کمک کردند - بنابراین من کمی پیوند عشق را در نظر می گیرم!

سپس پلاگین ها را بیاورید! از آنجا که وردپرس منبع باز است ، جامعه بزرگی برای پشتیبانی از نرم افزار وجود دارد. بسیاری از توسعه دهندگان با استعداد افزونه هایی را ایجاد می کنند که عملکرد نرم افزار را گسترش می دهد.

با وجود چند هزار افزونه که هم اکنون در دسترس است ، امکانات به ظاهر بی پایان هستند! شما می توانید کارهای زیادی را با افزونه ها انجام دهید ، اما برای این پروژه خاص ، تعداد کمی از موارد ضروری وجود دارد.

با تشکر فراوان از همه کسانی که در ایجاد پست ها و افزونه های ذکر شده در اینجا مشغول هستند - بدون تو ، سایت من آنطور که تصور می کردم ممکن نبود!

اگر شما یک توسعه دهنده نیستید و این همه یونانی برای شماست ...

طراحی و توسعه قالب وردپرس سفارشی

بله ، وقت آن رسیده است که پلاگین بی شرمانه واجب شود!

با توجه به منابع فوق ، برنامه نویسان وب خواندن (به ویژه مواردی که در WordPress آگاهی دارند) نباید مشکلی برای ایجاد یک سایت مشابه داشته باشند.

اما ، شما همه نوع فناوری نیستید (من فکر نمی کنم ...) بنابراین ، اگر به یک وب سایت خود نیاز دارید یا متوجه شدید که در نهایت زمان ارتقاء آن است ، اما تصوری ندارید که از کجا شروع کنید ... امیدوارم که مرا به خاطر بسپار!

لطفا برای اطلاعات بیشتر صفحه خدمات را در سایت اصلی بررسی کنید. من خوشحال می شوم که یک پیشنهاد مفصل و رایگان با چندین گزینه برای انتخاب قرار دهم - فقط فرم درخواست نقل قول را پر کنید یا یک پیام سریع در صفحه تماس با من ارسال کنید .

من مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستم!

به هر حال ، من خدمات " فقط طراحی" و "فقط توسعه" را ارائه می دهم که برای سایر طراحان وب / توسعه دهندگان وب بسیار عالی است که ترجیح می دهند فقط روی یک یا دیگری متمرکز شوند و بقیه را برون سپارند ...

لینک های منبع:

آموزش وردپرس
آموزش وردپرس ویدیویی
طراحی سایت با وردپرس
طراحی بدون کدنویسی با وردپرس
طراحی سایت وردپرس
آموزش طراحی با وردپرس
آموزش وردپرس حرفه ای
فیلم آموزش وردپرس
دوره آموزش وردپرس
آموزش های وردپرسی