سئو وردپرس

آموزش های سئو و سئو وردپرس

سئو وردپرس

آموزش های سئو و سئو وردپرس

آموزش های سئو و سئو وردپرس را در این بلاگ مورد بررسی قرار خواهیم داد

طبقه بندی موضوعی

آموزش وردپرس

آموزش وردپرس :
وردپرس یک سیستم سایت ساز و یک مدیریت محتوای کاملا رایگان و فوق العاده و در عین حال حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید انواع مختلفی از وبسایت ها اعم از آموزشی، خبری، شرکتی، نمونه کار، مجله ای، شخصی، خبری و فروشگاهی و کلی سایت های متنوع دیگر را ساخت. یعنی خیلی راحت می‌توانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید.

آموزش وردپرس​

آیا می‌دانید نصب و راه‌اندازی وردپرس چگونه است و چقدر زمان می‌برد تا این مراحل طی شود؟ شاید باور نکنید اما به راحتی و تنها در ۵ دقیقه می‌توانید یک سایت وردپرسی را بصورت پیش‌فرض راه‌اندازی کنید. وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منعطف و پویا است که تقریبا از تمامی زبان‌های دنیا پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما نیز در مراحل اولیه نصب، می‌توانید با انتخاب زبان مورد نظر آن را برای فارسی بومی‌سازی کنید. در صورتیکه در گذشته لازم بود حتما وردپرس فارسی را دانلود و نصب کنید اما دیگر چنین خبری نیست! برای اینکه بتوانید راحت‌تر با وردپرس کار کنید آموزش وردپرس را برایتان در قالب یک دوره جامع طراحی سایت بدون کدنویسی کاملا رایگان آماده کردیم. با مراجعه و مشاهده جلسات این دوره به شما قول می‌دهم بتوانید یک سایت حرفه ای مطابق با سلایق و نیازهای خود را راه اندازی کنید. اینگونه دیگر نیاز به صرف هزینه و وابستگی به طراحان ندارید.

دوره طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس

هر روز تعداد افراد علاقمند به یادگیری وردپرس، بیشتر و بیشتر می‌شود اما دلیلش چی می‌تواند باشد؟ در سال‌های اخیر، وردپرس تبدیل به محبوب‌ترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت در جهان شده است و این امر باعث شده تا متخصصین و کارآفرینان حوزه‌های مختلف به دنبال یادگیری کار با وردپرس باشند تا بتوانند حرفه‌ی خود را به سطح دیگری از بازار ارائه دهند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است، یعنی ابزاری است که با آن می‌توانید یک وب سایت یا بلاگ بسازید و خدمات یا محصولاتتان را در اینترنت به اشتراک بگذارید. علاوه بر این‌ها شما هیچوقت برای اضافه کردن یک ویژگی منحصربفرد در سایت خود، نیاز به برنامه نویسی ندارید و به راحتی با نصب یک افزونه می‌توانید این ویژگی‌ها را درسایت خود داشته باشید. افزونه‌ها روزانه توسط هزاران نفر در سراسر جهان آپدیت می‌شوند و بهبود می‌یابند که بدین معنی است سایت شما با بروزترین ویژگی‌های روز دنیا پیش خواهید رفت.

وردپرس ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد که شامل موارد زیر است:

  1. wordpress رایگان است و بطور گسترده در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.
  2. مداوم در حال بروزرسانی برای بهبود هرچه بیشتر پلتفرم،به لطف جامعه‌ای گسترده که وقتشان را داوطلبانه میگذارند تا ما بتوانیم به خوبی از این ابزار فوق العاده استفاده کنیم.
  3. راحتی کار با آن:بنابر این هر کسی میتواند یادبیگرد چگونه سایت یا بلاگ خودش را طراحی و مدیریت کند.
  4. کاملا میتواند شخصی سازی بشه چه از لحاظ دیزاین و کارکرد.
  5. نکته خیلی مهم اینه که SEO friendly هست،یعنی وب سایتی که با وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو رعایت بشه به راحتی در موتور های جستجو رتبه گیری میکند.

در دوره استثنایی آموزش وردپرس، تمام جزئیات نصب،اجرا و مدیریت و راه اندازی یک سایت وردپرس کاملا حرفه ای بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این دوره بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت کند.

چرا وردپرس؟

حال که در مورد وردپرس و امکانات آن صحبت کردیم، نوبت به آن می‌رسد که بپرسیم چرا وردپرس؟ اصلا به چه علت از وردپرس استفاده کنیم؟ تنها خبری که می‌تواند شما را قانع کند، آماری است که از وردپرس در دسترس است:

  • تا کنون بیش از ۷۴٫۶ میلیون سایت با وردپرس راه اندازی شده است
  • در گوگل ماهانه ۳۷ میلیون بار وردپرس و کلمات مرتبط با آن جستجو میشود
  • وردپرس به ۴۰ زبان برتر دنیا از جمله زبان شیرین فارسی ترجمه شده است
  • ۲۲% سایت های مطرح خبری جهان با وردپرس راه اندازی شده است
  • تاکنون بیش از ۹۹ بار وردپرس سیستم خود را به روز کرده است
  • بیش از ۲۹,۰۰۰ افزونه برای وردپرس تا به امروز به وجود آمده است
  • ۴۸ سایت از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا با وردپرس مدیریت میشود
  • و در نهایت وردپرس محبوبترین CMS بین بازاریابان مطرح جهان انتخاب شده است!

اینها را در آموزش وردپرس گفتیم تا شما را با ساده‌ترین و بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا که دارای تعداد نامحدودی افزونه وردپرس و قالب وردپرس است، آشنا کنیم. وقتی می‌توانید خودتان یک سایت حرفه‌ای بسازید، دلیلی برای صرف هزینه و وقت و سپردن آن به دیگران نخواهید داشت.

همچنین برای افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری هستند و می‌خواهند اطلاعات جامع‌تری را دریافت کنند می‌توانند از مقالات آموزش وردپرس از ابتدا و آموزش ووکامرس ، امنیت وردپرس و توابع وردپرس استفاده کنند.

منابع :

آموزش وردپرس

وردپرس

آموزش صفرتاصد وردپرس

wpbeginner

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی